17 de septiembre de 2015

Debat electoral sobre l’escola inclusiva

des de Diari de l'Educació

En les eleccions al Parlament de Catalunya del 27 de setembre l’educació es juga moltes coses: entre elles, el futur de l’escola inclusiva. La situació dels infants amb necessitats educatives especials no acostuma a ser tema de debat per als candidats a la presidència de la Generalitat. Per això, El Diari de l’Educació, juntament amb la Plataforma Escola Inclusival’Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació (ACPO) i l’Associació de Professors de les Escoles Cristianes de Catalunya (APECC), organitza el debat electoral Quin camí ens porta a l’escola inclusiva?, per conèixer el model d’educació inclusiva que plantegen els partits polítics catalans.
L’acte tindrà lloc al Centre Cívic La Sedeta (carrer de Sicília, 321, Barcelona) el proper 22 de setembre a les 18 h. Hi participaran per part de les formacions polítiques Anna Simó (Junts pel Sí), Marta Moreta (PSC), Gemma Lienas (Catalunya Sí que es Pot), Fernando Sánchez-Costa (PP), Manuel Mateos (C’s), Josep Riera (CUP) i Oriol Gil (UDC). El debat anirà precedit, a les 17.30 h, per una ponència de Joan Carles Mèlich, professor titular de Filosofia de l’Educació la UAB.
L’aforament és limitat, es prega enviar confirmació a escolainclusiva.plataforma@gmail.com. Els que no pugueu venir, podreu seguir el debat via Twitter amb el hashtag #EscolaInclusiva27S.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nicolau tiene 8 años y dos ordenadores que maneja como le da la gana, está acabando con vida del tercer iPod y no soporta ruidos fuertes. Empezó hablar antes en inglés que en catalán o castellano. Su primera palabra era “dit” – dedo en castellano – yo estaba de viaje y me llamaron desde casa para decir: ha dicho “dit”.. todavía recuerdo la habitación del hotel donde entonces estaba.. grabada ya para siempre en mi cabeza… Nicolau esta dentro del Trastorno Espectro Autista y su mundo es sorprendente y enriquecedor, es un privilegio estar invitado a conocerlo. Quiero que lo conozcas también.